Monday 28 July 2014

Sygic GPS Navigation v14.3.1 cracked + Map Malaysia




Assalamualaikum dan salam sejahtera serta Selamat Hari Raya diucapkan kepada seluruh umat Islam. Hari ini saya akan berkongsi mengenai satu aplikasi navigation antara yang terkenal di dunia yang tidak perlu diperkatakan lagi iaitu Sygic. Amat sesuai aplikasi ini saya kongsikan pada hari yang mulia ini bagi yang akan berjalan jauh untuk mengunjungi sanak- saudara dalam membantu pencarian destinasi yang dituju.

Sebelum ini saya juga ada berkongsi mengenai GPS ini iaitu versi 2013 klik sini, dan kali ini saya memperkenalkan versi yang terbaru iaitu versi 2014 dan saya juga di sertakan sekali map untuk negara Malaysia.

Tidak perlulah diterangkan lagi mengenai kelebihan software ini. Jika anda masih baru mengenainya klik link ini https://www.sygic.com/en :



What's new :
fix for loading POIs
mentioned SD card fix for KitKat (Android 4.4)


Klik untuk download :
Sygic.part1
Sygic.part2
Sygic.part3
Sygic.part4
Sygic_14.3.1 Cracked.apk

Password RAR : syaifzulzahari

Cara install :
(jika telah install sygic sebelum ini, minta di buang/dialihkan folder sygic ke tempat lain)
1) download semua link yang diberi (daftar akaun 4shared dahulu sekiranya tiada)
2) extract Sygic.part1 hingga part4 supaya menjadi satu file
3) copy sygic folder ke SD card
4) putuskan koneksi dengan internet
5) install Sygic_14.3.1 Cracked
6) done

mungkin apabila pada sygic store akan dikatakan trial selama 7 hari, biarkan sahaja kerana sesudah 7 hari sygic masih boleh digunakan seperti biasa kerana ianya telah dicrack.




sila inform jika terdapat link yang broken...

syaif zulzahari

32 comments:

  1. Salam..x blh jgak la bro..cmne ye?

    ReplyDelete
  2. Apa ye yang tidak boleh? Jika trial-nya yang dimaksudkan, sila baca cara installation nya dengan teliti, jika saudara mengikuti caranya dengan betul, ianya akan 100% berjaya. Kerana saya sudah mnggunakannya selama sebulan.

    ReplyDelete
  3. salam syaif , saya dah install tapi kenapa GPS dia asyik inccurate jer

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum abg syaif , signal saya pon asyik inaccurate je

    ReplyDelete
  5. map pn tak detail seperti map 2012 yg saya guna sebelum nie..

    ReplyDelete
  6. bagi yg inaccurate gps, saya cadangkan supaya kalian uninstall semula aplikasi sygic tersebut dan membuang datanya di sdcard. setelah itu, install semula aplikasi sygic tersebut dan mendownload datanya dari aplikasi itu sendiri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ce try cara mcm kt sini..kot2 boleh..
      https://together.jolla.com/question/40406/bug-sygic-has-satellite-fix-but-does-not-show-current-position/

      Delete
  7. tku bro.... nampak nyer menjadi

    ReplyDelete
  8. bro klau nk download map je cmne?

    ReplyDelete
    Replies
    1. klau just nak download map je, download je la Sygic.part1 hingga Sygic.part4, lepas tu extract-kan. tapi klau nk buka file die, perlu installkan mapnya sekali..

      Delete
  9. salam bro..klu nk update maps utk gps kete sama je ke cara nya ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sygic ni untuk android je ni..

      Delete
    2. salam bro..kete sy tu pkai gps sygic jgk..version 12.1.4..cara nk update map tu sama ke ngn android..

      Delete
  10. Terima kasih berkongsi sygic...saya dah download dah install... tapi apabila nak buka.... sygic msg : downloading..., lepas itu msg : fail to download ... maybe you may not have purchased

    ... ada penyelesaiankaK?

    ReplyDelete
    Replies
    1. pekara ni berlaku sbb kamu just download installer applikasi die saje.. kamu kena download dan guna ke semua data-data part and installer yg sy bagi sekali..

      Delete
  11. sygic msg : downloading..., lepas itu msg : fail to download ... maybe you may not have purchased
    problem sama. Saya sudah dload part 1 to part 4.i extract satu per satu rename jadi sygic.part1 hingga part4. lepas tu masuk dlm folder bernama sygic dengan apk cracknye sekali. transfer device saya. off int dan install. message spt diatas tertera. Please help = (

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana boleh extract part satu per satu.. cuba baca balik arahan saya cara install sygic.. saya suruh extrackan kesemua part2 menjadi satu file. bukan extract part satu per satu.. maknanya kena select all part2 tu (Sygic.part1 hingga part4) and extract menjadi satu file..

      Delete
  12. Thanks bro.. its really works....

    ReplyDelete
  13. kita boleh update map sendiri tak

    ReplyDelete
  14. salam..saya dah copy folder masuk sdcard1...so dalam folder tu ada sub folder android, maps, res dan file version. saya x jumpa installer dia di mana...

    iskandar

    ReplyDelete
    Replies
    1. kene extract dulu la keempat-empat art tuh..

      Delete
  15. Salam bro..adakah setiap kali penggunaan sygic ni kite kene off internet? Sbb pnh install sygic dari tutorial blog laen jd cmtu..sudahnye asuik mntk update maps je..lgsung x bole guna..harap membantu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni sygic offline.. bukak internet pon boleh, tutup pun boleh internet, ianya x kan mempengaruhi..

      Delete
  16. Assalam... Bole terangkan tak. Funtion sygic ni.. Ad voice tak setiap persimpangan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. penerangan kan dah ada kat atas.. yup sygic ni ada voice..

      Delete
  17. Salam...sygic cracker x ble nk install..npe ye..?

    ReplyDelete
  18. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  19. salam...sygic ni sy dah install..tapi tidak membenarkn jln highway hnya jln lama shja..kenapa ye??

    ReplyDelete