Wednesday 26 June 2013

Revo Uninstaller PRO





Apakah Revo Uninstaller PRO?



Pernahkan anda membuang sesuatu program yang terdapat didalam komputer dengan meng"uninstall"nya dengan uninstall program yang sedia ada di komputer?. Saya pasti semua yang mempunyai komputer pernah menguninstall sesuatu program yang tidak lagi diperlukan.

Tetapi pernahkah anda terfikir apabila anda uninstall sesuatu program tersebut dan jika dibuka di dalam "local disk c", masih terdapat folder yang mempunyai nama program dan terdapat fail yang masih belum dibuang sedangkan anda telah tadi uninstallnya.



Dan adakah anda mengambil keputusan dengan mendelete folder/ fail tersebut?, jika ya, maka kesilapan sebenarnya dalam keputusan anda. Ini kerana apabila anda membuang sesuka hati folder/ fail yang tidak perlukan yang terdapat di dalam "local disk c", besar kemungkinan  komputer tersebut tidak dapat diinstall semula dengan sempurna apabila diperlukan kembali.

Revo Uninstall adalah software yang diciptakan untuk membantu masalah kita, tidak dinafikan saya juga menggunakan software ini. Software ini membantu dalam membersihkan komputer, mempercepatkan performance komputer sahabat, membuang fail-fail yang tidak diperlukan sehingga ke akar umbi, dan banyak lagi kelebihan -kelebihan program Revo Uninstaller ini antaranya:

Force uninstall: membuang sisa-sisa program yang telah di uninstall yang masih berada di                             "local disk c".

Junk files cleaner: membersihkan fail- fail yang menjadi sampah.

Browsers cleaner: membersihkan history /cookies/ laman web yang anda masuki.

Apabila uninstall sesuatu program, scan akan dijalankandan "select" tulisan yang hitam pekat dan "delete".


Saya telah memuat naik program ini untuk di download ,tutorial juga telah saya sertakan apabila anda mendownload program ini

KLIK DI SINI untuk download software ini.

No comments:

Post a Comment